חתונה ממבט ראשון עונה 2 / חתונה ממבט ראשון עם 20.9%, רשת ועשר מתחזקות - אייס / על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה.

מושיק גלאמין, מיכל דליות, מיקי לוי | makotv על ההתערבות של דני ויעל ועל איך שהזוגות התנהגו? וגם, מי לדעתכם הכי בלתי נסבל מכל המשתתפים? על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה. אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה.

אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה. קרינ×'': ×›×›×
קרינ×'': ×›×›×" ×"תמכרנו ל"חתונ×" ממ×'ט ראשון" from img.mako.co.il
מושיק גלאמין, מיכל דליות, מיקי לוי | makotv בכל יום שישי אופירה וברקוביץ' מסכמים את השבוע. אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה. על ההתערבות של דני ויעל ועל איך שהזוגות התנהגו? על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה. וגם, מי לדעתכם הכי בלתי נסבל מכל המשתתפים?

אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה.

על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה. על ההתערבות של דני ויעל ועל איך שהזוגות התנהגו? בכל יום שישי אופירה וברקוביץ' מסכמים את השבוע. וגם, מי לדעתכם הכי בלתי נסבל מכל המשתתפים? אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה. מושיק גלאמין, מיכל דליות, מיקי לוי | makotv

על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה. בכל יום שישי אופירה וברקוביץ' מסכמים את השבוע. וגם, מי לדעתכם הכי בלתי נסבל מכל המשתתפים? על ההתערבות של דני ויעל ועל איך שהזוגות התנהגו? מושיק גלאמין, מיכל דליות, מיקי לוי | makotv

אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה. קרינ×'': ×›×›×
קרינ×'': ×›×›×" ×"תמכרנו ל"חתונ×" ממ×'ט ראשון" from img.mako.co.il
וגם, מי לדעתכם הכי בלתי נסבל מכל המשתתפים? על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה. מושיק גלאמין, מיכל דליות, מיקי לוי | makotv על ההתערבות של דני ויעל ועל איך שהזוגות התנהגו? אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה. בכל יום שישי אופירה וברקוביץ' מסכמים את השבוע.

אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה.

אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה. על ההתערבות של דני ויעל ועל איך שהזוגות התנהגו? על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה. וגם, מי לדעתכם הכי בלתי נסבל מכל המשתתפים? מושיק גלאמין, מיכל דליות, מיקי לוי | makotv בכל יום שישי אופירה וברקוביץ' מסכמים את השבוע.

בכל יום שישי אופירה וברקוביץ' מסכמים את השבוע. על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה. וגם, מי לדעתכם הכי בלתי נסבל מכל המשתתפים? מושיק גלאמין, מיכל דליות, מיקי לוי | makotv אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה.

על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה. ×
×"מתמחים עונ×" 3 - פרק 2 | כל ×"פרקים לצפיי×" ישיר×" | makoTV from img.mako.co.il
על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה. על ההתערבות של דני ויעל ועל איך שהזוגות התנהגו? מושיק גלאמין, מיכל דליות, מיקי לוי | makotv בכל יום שישי אופירה וברקוביץ' מסכמים את השבוע. אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה. וגם, מי לדעתכם הכי בלתי נסבל מכל המשתתפים?

על ההתערבות של דני ויעל ועל איך שהזוגות התנהגו?

וגם, מי לדעתכם הכי בלתי נסבל מכל המשתתפים? בכל יום שישי אופירה וברקוביץ' מסכמים את השבוע. אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה. מושיק גלאמין, מיכל דליות, מיקי לוי | makotv על ההתערבות של דני ויעל ועל איך שהזוגות התנהגו? על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה.

חתונה ממבט ראשון עונה 2 / חתונ×" ממ×'ט ראשון עם 20.9%, רשת ועשר מתחזקות - אייס / על אף גמר נוצץ למשחקי השף, גם השבוע לא הצליחה רשת 13 להכנס לטבלת חמש התכניות הנצפות ביותר של השבוע האחרון, כאשר קשת 12 שוב השתלטה בלעדית על הטופ 5 של השבוע עם חתונה ממבט ראשון, חדשות 12 וכמובן המטבח המנצח vip שפתחה עונה חדשה.. בכל יום שישי אופירה וברקוביץ' מסכמים את השבוע. על ההתערבות של דני ויעל ועל איך שהזוגות התנהגו? אופירה וברקוביץ' 5, מירב בן ארי 5.11.21, לצפייה ישירה. וגם, מי לדעתכם הכי בלתי נסבל מכל המשתתפים? מושיק גלאמין, מיכל דליות, מיקי לוי | makotv